Thursday, April 12, 2012

අපේ ලෝකේ

 
ඔයා ඔයාගේ ලෝකෙක
මම මගේ ලෝකෙක
මගේ මුළු ලෝකේම ඔයයි කියපු අපි දෙන්නා
අද ලෝක දෙකක....

හති දාගෙන දුවන ජීවිත තරගෙත් එක්ක
අපිට එක ලෝකෙකට එන්න බැරිද

එකම එක විනාඩියක් අපේ ආදරේ වෙනුවෙන්
කැප කරන්න අපි දෙන්නටම බැරිද

අපිට එච්චරටම වැඩ තියෙනවද
මට ඇත්තම කියන්න ඔයා මට ආදරේ නැද්ද,
නෑ..... නෑ......
අපි දෙන්නම දන්නවා,

අපි අපිට තාමත් ආදරෙයි කියලා....
එහෙනම් ඇයි මේ..........????

පිරිමියෙක් විදියට මම කැමති,
ඔයා මගේ ලෝකෙට එන එකට

මට ඔයාගේ ලෝකෙට එන්න බැරුව නෙමේ ඒත්......
මම කැමති නෑ....

එතකොට ඔයා..
ගතානුගතික පෙම්වතියක් නොවුන නිසා
මම ඔයාට ගොඩාක් ළං වුනා...

ඉතිං ඒ  ගතානුගතික බවින්
දුරස් වුන ඔයත් මම වගේම හිතනවා ඇති....

මේකට විසදුමක් තියෙන්නම ඕන....
විසදුම මොකක් වුනත් හේතුව මම දන්නවා.....

ඔව් අපි දෙන්නම හොදටම අහංකාරයි...........

 ____________________________________

අලුත් අවුරුද්දට කලින් දාන අන්තිම පොස්ට් එක,
මේක පබ්ලිෂ් වෙනකොට හ්ම්........ඔව්......
අම්මගෙන් සුපුරුදු පරිදි අහගන්න බැනුම් මැද්දේ සැප නින්දේ ඇති....
නිවාඩු දවස කියන්නේ අප්පා නිදා ගන්න දවස නේ.... 
අම්මට කොහෙද ඕවා තේරෙන්නේ......

ඉතිං අම්බලමත් එක්ක සෙවනැල්ල වගේ ඉන්න, කමෙන්ට් දාන, 
කමෙන්ට් නොදැම්මත් ගොඩවෙලා යන හැම දෙනාටම,
සුභම සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා..........

2 comments:

  1. ලස්සන කවි පෙල..

    සුභ අලුත් අවුරුද්දක් යාළුවා..

    ReplyDelete